UA

RU

Прийом дзвінків: пн-пт: 8:30-17:30

Доставка

Доставка товару здійснюється в такий спосіб:


- будь-яким зручним для Вас перевізником


  • Нова Пошта novaposhta.ua
  • Автолюкс
  • Делівері
  • Інтайм

- якщо Ви приїжджаєте на 7км, ми підвозимо товар Вам до автомобіля чи автобусу;


- від 5 кубів доставка безкоштовно до Вашого обласного центру;


- по Одесі вартість доставки замовлення до 2000 грн. складає 50 грн.


Замовлення на суму понад 2000грн. доставляється безкоштовно нашим транспортом раз на тиждень


(Вівторок чи п'ятниця).

I. З моменту, коли клієнт погоджується на відправку товару транспортною компанією "Інтайм, Нова Пошта", він автоматично стає учасником тристороннього публічного договору про надання послуг з організації транспортування відправлень. Договір набуває юридичної сили в момент передачі відправлення Дендитойс працівнику компанії "Інтайм або Нова Пошта" для подальшого транспортування до Клієнта.У цьому договорі чітко викладено, яку відповідальність за комплектацію та цілісність посилок, і в яких випадках несе Дендітойс та компанія "Інтайм або Нова Пошта".

II. Наша компанія здійснює маркування всіх посилок фірмовим скотчем. Це дозволяє в певній мірі запобігти забору товару або його частин сторонніми людьми. при отриманні посилки у відділенні компанії "Інтайм або Нова Пошта" у присутності працівника цієї компанії:

1. Перевірити цілісність упаковки.

2. Перевірити цілісність фірмового скотчу, що фіксує стик.

3. Переконатися в тому, що фірмовий скотч не зазнав фізичного впливу (наприклад, був відклеєний, а потім заново приклеєний) і не має пошкоджень в інших місцях, крім місця стику.

4. У разі виявлення будь-яких пошкоджень упаковки або фірмового скотчу вказати на це працівникові компанії Інтайм або Нова Пошта (додатково менеджеру компанії Дендітойс)

Маркування відправлень

5. Після уважного візуального огляду посилки розпакувати її з метою перевірки комплектації або недостачі.

6. У разі виявлення недостачі (не вистачає будь-якої позиції або частина товару відібрана) або якщо упаковка товару, що знаходиться всередині посилки пошкоджена, необхідно вказати на це працівникові компанії "Інтайм або Нова Пошта".

7. У разі підтвердження пунктів 4 або 6 Клієнт повинен спільно з працівником компанії "Інтайм або Нова Пошта" скласти Акт прийому-передачі, в якому необхідно зафіксувати пошкодження упаковки або товару, факти недостачі товару і т.д. п. Після чого зв'язатися з менеджером компанії Дендітойсом

III. Відповідно до пункту 7.2.8 Публічного договору, Акт приймання-передачі, складений після передачі відправлення (посилки) Клієнту вважається недійсним. Також відповідальність компанії "Інтайм або Нова Пошта" за відправлення припиняється з моменту видачі відправлення Клієнту та підписання ним експрес-накладної.

У зв'язку з цим, претензії щодо недокомплектації або нестачі товару в посилці не приймаються, якщо Клієнт виявляє це за межами відділення. компанії "Інтайм або Нова Пошта". Будь ласка, перевіряйте посилки при отриманні та підписуйте експрес-накладну після того, як переконаєтеся в цілісності та комплектації відправлення. В іншому випадку відповідальність з Компанії Дендитойс і компанії "Інтайм або Нова Пошта" за посилку знімається.


Електронна пошта: dt@denditoys.com.ua




download.gif